Training Duikclub Happy Bubbles

Elke vrijdagavond van 21:30 tot 22:30 worden er trainingen gegeven in het Biljoenbad in Velp.

In een oneven week is er persluchttraing en in een even week zijn er afwisselend conditietrainingen of snorkeltrainingen op het gebied van techniek, vaardigheden, veiligheid en spel. Onze trainers spannen zich er elke week voor in om gevarieerde en vooral leuke trainingen te geven!

Voor de persluchttrainingen is de club in het bezit van complete persluchtsets die u kunt lenen zolang u nog geen eigen set heeft (maar uiteraard wel in bezit bent van een buikbrevet). Het enige wat u dus nodig heeft is een snorkel, duikbril en vinnen.

U hoeft niet met de trainingen mee te doen om van de gezelligheid van onze duikclub te genieten. U kunt ook op eigen gelegenheid een rondje zwemmen of uw apparatuur uitproberen. Stem dit wel vooraf even af met de aanwezige trainer zodat hij/zij weet wat u aan het doen bent.

Zorg voor zowel bij perslucht als voor snorkel trainingen voor een loodgordel met voldoende lood!

Na de training is er gelegenheid voor een gezellig glaasje aan de bar.

Wilt u een keer met ons mee doen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Training Happy Bubbles

ma di wo do vr za zo

Kado Tip!

Geef een introductieduik kado!